piątek, 31 października 2014

Od Cole'a CD. Toxic

- Hej... - uśmiechnąłem się lekko. - Twoja postać jest bardzo ciekawa i intrygująca.
- C... co masz na myśli? - warknęła wadera, nadal nie spuszczając ze mnie wzroku.
- Spokojnie - odgarnąłem łapą włosy z twarzy - nie jestem nastawiony wrogo... jestem nowy w watasze. A mówiąc, że jesteś intrygująca, miałem na myśli, że jesteś niezwykła i jedyna w swoim rodzaju, gdyż nigdy nie zetknąłem się z takim wilkiem, jak ty.
- To miło. - wadera zmieniła nastawienie. - Bo ja też jestem nowa i nie wiem, co gdzie leży. Może przejdziemy się razem i poznamy tereny watahy.
- Bardzo chętnie. - odparłem dziarsko. - Jestem Cole, a ty?
- Yyy... Toxic. - wadera spuściła wzrok, jednak po chwili na nowo się rozchmurzyła.

<Toxic?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz