Wadery


Imię: Grace
Płeć: Wadera
Wiek: 6 lat
Rasa: Wilk Wody
Moce: 
  • Panuje nad wodą. No i ogólnie umie tworzyć z niej różne fajne rzeczy, zmieniać jej temperaturę i takie tam. 
  • Potrafi leczyć wodą. Nadaje jej odpowiednie właściwości i gotowe - twoja kość, mięsień, czy co tam popsułeś znowu jest w całości!
  • Sama potrafi przybrać postać wody. Wtedy nic jej nie może zranić, ale jest wolniejsza niż normalnie
  • Reszty nie miała okazji na razie odkryć

Charakter: Grace? Ekhem... *bierze kartkę, poprawia okulary i zaczyna czytać* Mamy tutaj do czynienia z wulkanem energii. Często postrzegana jako nierozważna, ponieważ lubi robić rzeczy, które boją się robić inni. Szczera, jednak z biegiem lat wyrobiła w sobie wyczucie co wypada, a co nie. Wieczna, niepoprawna optymistka; wykreślić na prośbę badanego obiektu: jak ma gorszy dzień, nie podchodź na bliżej niż dwa metry, no chyba, że nazywasz się Cyndi albo jesteś niezniszczalny. Prawdopodobieństwo twojej śmierci w tych dniach: 72%. Inteligentna, potrafi świetnie wykorzystać swoje atuty na swoją korzyść. Świetna zarówno w gadaniu, jak i w robieniu. Nie lubi rzucać słów na wiatr; dopisek badanego obiektu: lepiej rzucać liście, ładniej wyglądają. Cierpliwość w granicach powyżej normy. Raczej spokojna. Lubi pomagać innym, jednak przekłada się to na to, że lubi też wtykać nos nie w swoje sprawy. Czasami jest egoistką; dopisek badanego obiektu: wcale że nie 😣. Zazwyczaj jednak sytuacja wygląda odwrotnie - stawia dobro innych ponad swoje. Wesoła, często dużo mówi. Zwykle przebywanie z badanym obiektem poprawia humor. Wilki, które są dla niej ważne mają okazję poznać jej spokojną i czułą stronę; dopisek badającego badany obiekt: my jej niestety nie znamy. Ciężko ją ignorować, albo jej nie lubić. Lubi rządzić innymi, jednak nie należy jej narzucać swoich zasad bez możliwości dyskusji na ten temat - obiekt po prostu je zignoruje. Ma szacunek do starszych, mądrzejszych i bardziej doświadczonych wilków, jednak jest zdania, że na owy trzeba sobie zasłużyć. Uwaga: może działać uzależniająco. *Chowa kartkę i patrzy na ciebie* No więc ten... Ogólnie to chyba jest fajna. 
Stanowisko: Beta
Historia: Przyszła na świat w nudnej i jednolitej watasze, gdzie każdy postępiwał według ustalonego grafiku. Każdy dzień z życia każdego wilka był zaplanowany co do sekundy. No, prawie. Gracie od małego łamała wszystkie ustalone przez alfę zasady. Uważała, że to głupie, że nie można robić tego, co się chce. Kiedy skończyła rok, przestało jej to uchodzić na sucho. W wieku dwóch lat została dosłownie wyrzucona (a właściwie wykopana) za tereny watahy. Mimo wszystko jakoś specjalnie się tem nie przejęła, i ruszyła na poszukiwanie nowej. Długi czas chodziła bez celu, aż przygarnął ją pewien stary wilk, który nauczył ją wielu przydatnych w życiu rzeczy i pomógł jej odkryć swoje moce. Pewnej nocy jednak zniknął. Grace wyruszyła na poszukiwania, ale trafiła tutaj. I została na dłużej. Przywitał ją widok nieprzytomnego basiora, który na powitanie dostał wiadro zimnej wody na głowę. Okazało się, że ów basior jest całkiem spoko gościem, i tak jakoś samo się złożyło, że zaczęli spędzać razem całe dnie. Zdązyli awansować, znaleźć "wuja" Grace, spotkać się z królem demonów, nakrzyczeć na smoka i spotkać zaginionego i przemienionego brata Cyndi'ego. Koniec końców teraz dwa najmniej odpowiedzialne wilki w watasze, zajmują jedne z tych bardziej odpowiedzialnych stanowisk... I piszą swoją historię dalej.
Potomstwo: w planach, hehe (͡° ͜ʖ ͡°)
Partner: Cyndi to dla niej ta najbardziej błyszcząca gwiazda na niebie ❤
Głos: Zara Larsson
D: 300 (no, ale będą dzieci, będzie 500+ (͡° ͜ʖ ͡°))


Imię: Emma
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Rasa: Wilk Wodny Czarny
Moce: Emma jest wilkiem wodnym, czyli ma kontrolę nad wodą i potrafi pod nią oddychać. Po za tym posiada moce teleportacji i niewidzialności. Umie przejrzeć na wskroś serce i umysł wilka, ocenić, jakiego koloru jest jego dusza, jednak używa tej umiejętności bardzo rzadko i niechętnie. Nie chwali się nią, nie lubi jej i uważa ją za przekleństwo.
Charakter: Emma jest niepewna siebie… No dobrze, bardzo niepewna. Trudno jej zawiązywać nowe znajomości i zdecydowanie nie jest osobą, która podchodzi i zagaduje pierwsza. Zazwyczaj chowa się w swojej ciemni, zamyka swoje serce na kłódkę i wyrzuca klucz. Może jest odrobinkę aspołeczna. Tylko odrobinkę. Koniec końców woli leżeć w swojej ciemnej norze i roztapiać się w oceanie marzeń o niesamowitych przygodach niż wyjść na blask słońca lub księżyca i coś przeżyć. Ale cóż to za frajda samej? Nie żeby samotność jej przeszkadzała. Już dawno się do niej przyzwyczaiła, często nawet wita ją z otwartymi ramionami jak dobrego, starego przyjaciela. Lubią razem czasem wychodzić z jaskini i spędzać czas nad jeziorem, które Emma absolutnie kocha. Woda jest czymś co trzyma ją przy życiu. W przenośni i dosłownie. Wadera może i marzy o mrożących krew w żyłach przygodach, jednakże sama do najodważniejszych nie należy. Jej strach znika właściwie tylko w ekstremalnych sytuacjach, kiedy adrenalina wypełnia całe jej ciało i nie pozostawia miejsca dla żadnego innego uczucia poza determinacją. Szczerze? Ma niesamowicie irytujący charakterek.
Stanowisko: Początkujący/Szpieg
Historia: Emma urodziła się w Watasze Błękitnych Dusz. Rok po tym watahę zaatakowały demony, czarne duchy uwolnione z piekła. Rodzice zostawili ją w jamie i kazali się nie ruszać, a sami ruszyli do walki z demonicznym wrogiem. Walczyli dzielnie, ale nie udało im się przeżyć. Właściwie to nikomu nie udało się przeżyć oprócz Emmy i jeszcze paru innych szczeniąt, które na czas bitwy zostały w swoich bezpiecznych schronieniach. Kilka dni po odejściu wroga mała wadera postanowiła wyjść z jaskini. Myślała, że jej rodzice żyją. Desperacko miała nadzieję na ich odnalezienie, więc szukała ich długo, w końcu zaczęła znacznie oddalać się od terenów watahy. Ostatecznie pogodziła się z ich śmiercią. Nie miała nawet za dużo czasu na właściwe pożegnanie się z nimi, musiała walczyć o swoje przetrwanie, nie pozwolić, by ich ofiara poszła na marne. Były to dla niej trudne czasy. Wierzy, że może jej los się odmieni po dołączeniu do jakiejś społeczności… A może to tylko obniży jej morale?
Potomstwo: Nie. Definitywnie nie.
Partner: Jak jakiś basior będzie chciał waderę z tak pokręconą osobowością… Powodzenia życzę!
Głos: Indila
D: 300

Imię: Hamona
Płeć: Wadera
Wiek: 6 lat
Rasa: Wilk Śmierci
Moce: Potrafi zabić siłą woli oraz wzrokiem. Czasem się teleportuje. Inne pewnie dopiero odkryje.
Charakter: Cóż... Hamona została ciężko doświadczona przez los i nie łatwo zdobyć jej zaufanie. Jest chamska, wredna i w ogóle trudno się z nią dogadać. Jeśli zdobędziesz już jej zaufanie to się pilnuj bo inaczej ono przeminie z wiatrem. Nie lubi towarzystwa i często wymyka się poza tereny watahy, aby pobyć sama. Jest samodzielna i nie potrzebuje pomocy. Wychowywała się na wolności, bez wsparcia i kogoś do zwierzeń i dzielenia się przeżyciami. Jednak ten trudny charakter to tylko osłona prawdziwej Hamony. Taka zasłona dymna. Wadera tak testuje innych. Jeśli pomimo jej charakterku nie zrażą się wtedy pokaże swoje prawdziwe ja - miła i uczuciowa. Wspierająca i kochana. Ale nie łatwo jest w niej wywołać jej prawdziwy charakter. Podczas życia na wolności nauczyła się aby nie ufać nikomu!
Stanowisko: Początkujący/Zabójca
Historia: Kiedy miała kilka miesięcy napadli nią ludzie... Zabili ojca, później matkę. Hamona z bratem uciekła. Po pół roku wędrówki dotarli do lasu. I tam zaginął jej brat. Dalszy etap wędrówki odbyła samotnie. Bywała w watahach które mogłyby ją przyjąć, ale Hamona... ona była zbyt nieufna. Pokonała wiele trudności i przeszkód. Walczyła... Kilka razy była na skraju życia i śmierci. W końcu dotarła tutaj...
Potomstwo: -
Partner: Matt
Głos: ZAZ
D: 300

Imię: Mounserat (Mounse)
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Rasa: Francuski Wilk Śnieżny z gór Alpejskich
Moce: 
  • Włada powietrzem
  • Potrafi przewidzieć pogodę
  • Wywołać burzę, wicher, lub słoneczną pogodę
  • Potrafi nagle stać się niewidzialna i czytać w mysślach. Ma silne nogi, dlatego niewiarygodnie szybko biega.
Charakter: Mounse jest na ogół dystyngowaną damą. Wszystko obserwuje i stara się w każdej sytuacji wypaść jak najlepiej. Jednak gdy bardziej ją poznasz, przekonasz się, że to wesoła i rozrywkowa wadera, która lubi zaszaleć i wtedy zapomina o wszystkich zasadach. Po prostu idzie na całość. Jest uczuciowa i nie lubi samotności . Ale gdy się wkurzy, albo tylko uszczypnie, albo dotkliwie pogryzie. Nigdy nic z nią nie wiadomo, gdyż łatwo ją zdenerwować. Miewa różne humory jej bliscy powinni być cierpliwi.
Stanowisko: Poczatkujaca/Wojowniczka (niech nie zmyli was uroda)
Historia: Mounse pochodzi z gór Francji, tam też należała do watachy. Żyła w zwykłej rodzinie. Miała matkę, ojca, i 3 rodzeństwa : brata-Seta, i 2 siostry:Naomi i Cateleen (czyt. Kejtlyn). Pewnej nocy wroga wataha wkroczyła na ich teren. Wszystkie wilki zostały zwołane aby się bronić. Ojciec Mounse był wojownikuem, więc miał obowiązek walczyć.Matka została zaatakowana i nie przeżyła. Ojciec po wielu tygodniach nie wracal, aż któregoś dnia nadleciała biała sowa i powiedziała szczeniętom, że ich ojciec nie żyje. Przerażone postanowily, że odejdą. Włóczyli się po lasach i nie mogli znaleźć sobie miejsca. Gdy dorośli Set spotkał inną waderę i postanowili założyć watahę, jednak atmosfera tam panujaca i zmiana zachowania brata po tym kiedy stał się przywódcą nie podobała się Mounse i odeszła z watahy brata. Włócząc się po lasach, dotarła tutaj.
Potomstwo: Jest na to zbyt młoda, ale może kiedyś...
Partner: Brak
Głos: Inna
D: 300

Imię: Midnight
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Rasa: Mieszaniec Wilka Mroku z Wilkiem Wody
Moce:
  • Kontrola nad wodą
  • Oddychanie pod wodą
  • Przywoływanie demonów ( Jednak nie zawsze jest w stanie nad nimi zapanować )
  • Niewidzialność
  • Zmiana w cień
Charakter: Midnight jest bardzo spokojną i tajemniczą waderą. Niewiele się odzywa i nie lubi być w centrum uwagi. Jednak mimo wszystko lubi od czasu do czasu z kimś porozmawiać. Jest bardzo nieufna, ale jeżeli uda ci się zdobyć jej zaufanie to zdobędziesz najlepszą przyjaciółkę. Czasem można zobaczyć na jej twarzy uśmiech, ale zobaczyć ją śmiejącą się w niebo głosy graniczy z cudem. Jest niczym cień - zazwyczaj kryje się po kątach i unika wszelkiego kontaktu z innymi. Czasem sprawia wrażenie że nie obchodzi ją wszystko co się wokół niej dzieje, ale to tylko złudzenie. Zawsze jest czujna, czasem nawet za bardzo. Jest oazą spokoju, zdenerwowanie jej jest praktycznie niemożliwe.
Stanowisko: Początkujący/Szpieg
Historia: Jej historia nie jest zbyt skomplikowana. Nie wie gdzie się urodziła i nigdy nie poznała swoich rodziców. Znalazła ją i wychowała samotna kuguarzyca. Pewnego dnia po prostu zniknęła i nigdy nie wróciła. Od tamtego czasu Midnight włóczyła się bez celu. Z jakiegoś powodu każda wataha do której poszła przepędzała ją. W końcu dotarła do Watahy Mrocznej Krwi gdzie po raz pierwszy została zaakceptowana.
Potomstwo: Brak
Partner: Brak.... Czy istnieje na tym świecie basior który będzie w stanie zdobyć jej kamienne serce?
Głos: C-BooL
D: 300

Imię: Dezessi
Płeć: Wadera
Wiek: 3,5 lat.
Rasa: Pełno krwista Ghostim
Moce:

  • Moc przemieniania się w wilka-ducha
  • Moc kontrolowania umysłu innych zwierząt
  • Zmiennokształtność (w inne wilki i zwierzęta)
  • Moc szybkiego regenerowania ran psychicznych i fizycznych,
  • Władanie żywiołami.

Charakter: Dezessi jest zwinna, mądra i przyjacielska, ale ma wady... Bywa infantylna, ale umie zachować powagę gdy trzeba. Jest bardzo uparta i zawzięta. Jak coś sobie ubzdura to ratujcie bogowie. Często wpada w tarapaty i nie ma problemu z ściąganiem w to innych, niewinnych Wilków. Poza tymi wadami umie świetnie poruszać się w grupie na np. polowaniu. Kocha być z innymi(nielubi samotności).
Stanowisko: Początkujący/Zabójca.
Historia: Nie wiem gdzie się urodziłam, nawet nie za bardzo wiem kim byli moi rodzice. Przyszłam na świat w pokojowych czasach, ale były małe konflikty z betą- Moją matką. Była zbyt wybuchowa i ją wygnali. Po wygnaniu urodziła mnie i mojego brata Sperrk’a. Ja i mój brat byliśmy prawie tacy sami, - różnica wyglądu i płci - jednak po śmierci matki uciekliśmy od siebie. Byłam jeszcze szczeniakiem i nie wiedziałam o swych mocach. Było mi trudno. Szukałam watach przez 2 lata. I w końcu znalazłam miejsce dla siebie w tej.
Potomstwo: brak.
Partner: Podoba mi się Veyron.
Głos: Wolves Howling
D: 380
Imię: Melody
Płeć: Wadera
Wiek: 6 lat
Rasa: Wilk Życia i Śmierci
Moce:
  • Władnie wszystkimi żywiołami
  • Uzdrawianie dotykiem
  • Telepatia
  • Włada również białą i czarną magią
Charakter: Melody jest tajemnicza i cicha. Nikomu nie ufa i polega tylko na sobie. Przeszłość nauczyła ją być twardą, odważną i niezależną. Nie boi się niczego, nawet śmierci. Nikomu nic nie mówi o swojej przeszłość ponieważ jest zbyt bolesna. Trzyma się na boku od wszystkich. Wytrzymała i bojowa.
Stanowisko: Początkujący/Zabójca
Historia: Melody urodziła się wilkiem Życia i Śmierci i musiała wykonywać swoje "przeznaczenie". Nigdy nie znała swoich prawdziwych rodziców... Woli nie opowiadać o swojej historii, może kiedyś opowie...
Potomstwo: Arisa
Partner: Nie chce kochać
Głos: Birdy
D: 300

Imie: Telara
Płeć: wadera
Wiek: 4 lata
Rasa: Wilk Japoński
Moce:
  • Porozumiewa się z zwierzętami i roślinami
  • Włada żywiołem ziemi i natury
  • Widzenie aur
Charakter: Telara to pogodna wadera, uśmiech nie schodzi jej z pysk, jest optymistką i zawsze radosna. Uwielbia zawierać nowe znajomości, chętnie pomaga i nie oczekuje niczego w zamian. Wiecznie miła, przyjacielska i zawadiacka, nie zawaha się jednak pokazać pazurków. Mimo, iż trudno wyprowadzić ją z równowagi, zawsze jest to możliwe, zachowuje się wtedy jak rozkapryszone szczenie czy arogancka księżniczka, zrzędzi czy narzeka dopóki nie wyładuje się na danym wilku, zdarza się także, iż użyje swojego niewyparzonego pyska, tak, może być opryskliwa. Zawsze dotrzymuje słowa, dąży do postawionego sobie celu, rzadko po trupach, ale się zdarza. Wieczna marzycielka, marzy o wielkiej, szczerej, a także wiecznej miłości, nigdy nie traci nadziei, nie rezygnuje w połowie drogi. Ma swoje na sumieniu, więc spokojnie można nazwać ją grzeszną. W stosunku do basiorów to słodka, zadziorna, czuła, romantyczna, pociągająca oraz bardzo pewna siebie flirciara.
Stanowisko: Medyczka
Historia: Gdy byłam mała jej rodzice, gdy dorośnie chcieli ją wydać za mąż z basiorem z innej watahy. Telara dowiedziawszy się o tym uciekła stamtąd i dołączyła do Watahy Mrocznej Krwi...
Potomstwo: chciałaby mieć...
Partner: szuka rodzinnego i kochającego partnera...
Głos: Mariah Carey
D: 300

Imię: Arisa
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Rasa: Wilk Życia i Śmierci
Moce: Umie władać żywiołem powietrza
Charakter: Arisa to nieśmiała i skryta waderka. Często siedzi gdzieś sama, nie jest towarzyska i nie lubi poznawać nowych ludzi. Nieufna, ale dobra. Gdy się do ciebie choć raz odezwie to znaczy, że ci ufa i cię nawet może lubić. Dla bliskich jest kochana i opiekuńcza, często wszystko musi być dla niej perfekcyjne...
Stanowisko: Początkujący/Odkrywa
Historia: Jest córką Melody i Oasis'a, na razie ma tylko taką historię...
Potomstwo: Brak
Partner: Jest zbyt nieśmiała, wątpi czy kogoś kiedykolwiek pokocha...
Głos: Dillon
D: 500

Imię: Alyanne
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Rasa: Wilk Iluzji
Moce:

  • Tworzy iluzję, która wygląda całkiem prawdziwie. Nie korzysta z tdj mocy często, bo po prosgu nie ma potrzeby. W pewnym sensie dłuższe używanie tej mocy ją męczy. Dzień lub dłużej i może skończyć się mdleniem co najmniej. Może to nie wzmacnia jej siły, ale to jej główna umiejętność, z której może wytypować kilka form owej iluzji:
  •   Iluzja bojowa - to taka, która pokazuje przykładowo, że wilki są większe, groźniejsze i tak dalej. Może być nakładana na wiele osobników na raz - ogólnie na wszystkich w zasięgu jej wzroku. Jeśli się wystarczająco mocno skupi, na kilkanaście sekund owa iluzja może być materialna, namacalna, jednak o tym później.
  •   Iluzja wpływająca na stan danego wilka, w skrócie IWNSDW - ta działa tak, że osobnik, na którego ową iluzję nałoży ma problemy z utrzymaniem równowagi, chodzeniem, pojawiają się też różne rzeczy, których normalnie nie ma na twojej drodze. Można porównać do stanu upicia się do nieświadomości. Wilk pod wpływem jej dzialania zupełnie inaczej widzi i siebie, i innych, i świat dookoła niego.
  •   Iluzja ogólna - czyli tak, jak mówi nazwa. Może być nakładana na wiele wilków jednocześnie. Sprawia, że świat dookoła nich nagle jest zupełnie inny. To znaczy, wilkom wydaje się, że tak jest. Ten rodzaj jest jednak podatny na "dotyk" wilków. Wystarczy, że chociaż jeden przejdzie przez "drzewo" i iluzja rozmywa się.
  •   Iluzja stała - ta oddziaływuje wyłącznie na samą Aly - chodzi w niej o to, że jeśli sprawi, że np. zniknie na oczach jednego wilka, inni również nie będą jej widzieli. Ogólnie chodzi o to, że ta utrzymuje się bardzo długo i jest po prostu nałożona na nią samą, a nie na innych. 
  •   Iluzja półstała - działa podobnie jak stała, tyle, że trwa o połowę czasu krócej i zostaje nałożona na maksymalnie trzy wybrane wilki.
  • Materializowanie iluzji to jej druga umiejętność. Można poniekąd zaliczyć ją do wilków tworzenia - jej twory są po prostu niematerialne. Jednak jeżeli wystarczająco mocno się skupi, na kilkanaście sekund stworzona przez nią iluzja może być jak najbardziej namacalna, prawdziwa. Minus tej umiejętności jest taki, że potem nie ma już siły na cokolwiek innego.

Charakter: Alyanne jest skrytą i cichą waderą. Nie lubi być w centrum uwagi, zwykle stara trzymać się z boku. Nie ocenia po pozorach - z doświadczenia wie, że te często mylą. Stara się być miła i cierpliwa, ale fakt faktem, że boi się innych wilków i często stosuje ironię jako swoją tarczę ochronną. Trudno się do niej zbliżyć, jednak jeśli ci się uda, odkryjesz wrażliwą i wesołą waderę. Jest kimś w rodzaju filozofującego marzyciela - potrafi spędzić mnóstwo czasu myśląc o rzeczach nieistotnych lub wręcz przeciwnie. Czasami może wydawać się, że jej dywagacje pozbawikne są sensu - zwłaszcza, kiedy zaczyna o nich komuś opowiadać. Jeśli się jednak nad tym zastanowić, bardzo często ma rację. Zwykle stara się dopasować do otoczenia, raczej nie narzuca innym swoich zasad. Mimo wszystko ma swoje zdanie, którego w razie czego potrafi bronić niczym lew. Trudno jest jej wmówić swoje racje, jednak nie jest wielkiem, który nie lubi dyskutować. Woli używać swojej inteligencji zamiast siły. Uważa, że wszystko można załatwić pokojowo. Ogólnie Alyanne jest mądrym i odpowiedzialnym wilkiem. Nie działa pochopnie, najpierw myśli, potem mówi. Stara się znaleźć kompromis w każdej sytuacji. Czasami zachowuje się jak egoistka, ale tak na prawdę wcale nią nie jest. To też jest kawałek jej "tarczy ochronnej". Niestety ma też fobię społeczną. Każdy większy tłum wywołuje u niej panikę i odruch ucieczki. Kiedy ma się odezwać przed większą grupą wilków plącze się jej język i często mdleje. Stara się to przezwyciężać, ale niezbyt jej to wychodzi. W dodatku czasami wracają jej nawyki z czasów, kiedy była traktowana jak księżniczka, co często nie wychodzi jej na dobre.
Stanowisko: Początkujący/Kamuflażysta
Historia: Alyanne urodziła się w dość dużej i "ważnej" w jej rodzinnych stronach watasze. Jako córka wyższych rangą wilków niejednokrotnie była traktowana jak księżniczka, co rusz czekały na nią jakieś przywileje. Jako że para rządząca watahą nie mogła mieć dzieci, największe nadzieje pokładano właśnie w niej. Jednak Aly nigdy nie była kimś, kto nadaje się do zarządzania czy nawiązywania kontaktów z innymi wilkami. Była raczej skrytą waderką, unikała spotkań towarzyskich. Zawsze była obserwatorką, a nie obserwowaną. To ona była myśliwym. Szybko jednak przekonała się, że wysoka pozycja równa się dużemu zainteresowaniu. W miarę jak dorastała coraz ciężej jej było znikać w cieniu. Niekiedy nawet jej iluzje nie pomagały, ponieważ szybko odgadnięto, gdzie udaje się, kiedy jest niewidzialna. Pewnej nocy, kiedy jeden z tych bardziej podziwianych w watasze basiorów przyszedł zapytać się jej rodziców, czy mógłby poprosić ją o łapę, nie czekając na ich odpowiedź wymknęła się z domu z pomocą swoich mocy i uciekła. Przez długi czas biegła niewidzialna, jednak taki stan szybciej ją męczył. Dopiero kiedy tereny zaczęły stawać się jej zupełnie nieznane postanowiła się zatrzymać. Przez chwilę upajała się samotnością i ciszą panującą dookoła. Chwila radości jednak szybko minęła, kiedy z nieba runął deszcz i zatarł zapach, który mógłby pomóc wrócić jej do domu. Długo chodziła w kółko szukając drogi powrotnej, ale wraz z upływem czasu była coraz bardziej zmęczona. Kilka dni i nocy nie jadła, nie spała, nie odpoczywała. W końcu padła z wyczerpania. Obudziła się w dziwnej jaskini, gdzie pochylały się nad nią jakieś dwa białe wilki. Okazało się, że jest w Watasze Mrocznej Krwi. Postanowiła zostać tam chwilowo. Chwilowo zmieniło się w jednak na stałe. Co prawda czasami wypuszcza się na wypady i nie ma jej kilka dni, ale zawsze wraca.
Potomstwo: Może kiedyś... Nie czuje się na tyle odpowiedzialna.
Partner: Nie jest pewna, czy miłość nie jest aby kolejną iluzją...
Głos: Megan Nicole
D: 300

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz