sobota, 1 listopada 2014

Od Melody CD. Nathana

-Chciałbym wiedzieć tak z ciekawości... lubisz może jesień...? - zapytał w drodze do jaskini.
Spojrzałam na niego zdziwiona ale ona patrzył przed siebie. Zamyśliłam się na chwilę po czym powiedziałam:
-Jesień to nie jest moja ulubiona pora roku - spojrzałam na niebie - ciągle wtedy tylko pada i wszędzie jest pełno błota - westchnęłam - nie ma w niej nic pięknego...
Znowu zamyśliłam się, tym razem oprzytomniałam przy wejściu do jaskinii...
-Wchodzisz? - spytał basior..
-Tak... - wyrwał mnie z zamyśleń.
Weszłam do jakiskini i otrzepałam się z wody i błota i za pomocą magii rozpaliłam ognisko.
Położyłam się koło niego aby się wysuszyć.
-A ty? Co sądzisz o jesieni...? - spytałam aby kontynuować rozmowę...

<Nathan?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz