czwartek, 2 października 2014

Od Grace

Dawno już nie wybrałam się na spacer od tak sobie. Zawsze coś musiało się dziać. Ale teraz mam chwilę dla siebie.... Sama nie wiem jak, ale po pewnym czasie znalazłam się z nieznanej mi dotychczas okolicy. http://www.mrwallpaper.com/wallpapers/Forest-Waterfall-1920x1080.jpg Szczerze mówiąc, to nie miałam zbytniej ochoty na kąpiel, dlatego tylko zaczęłam skakać po kamieniach próbując się dostać do drugiego brzegu. Trochę dziwnie się czuła, i odchodząc coraz dalej od znanych mi terenów, ale w gruncie rzeczy przecież jeżeli pójdę dalej, to wszystko co minę będę już znała... Ta część watahy była bardziej zaniedbana, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Podobały mi się prawie niewidzialne wśród trawy ścieżki, które nie były wydeptane aż do nagiej ziemi. 
Od razu zakochałam się w promieniach słońca malowniczo prześwitujących przez drzewa, jakgdyby chciały dotknąć roślin, zapoznać się z nimi. Na prawdę, nie spodziewałam się, że na kogoś w takim miejscu wpadnę, ale jednak. Chyba mam tendencje do poznawania nowych wilków...

<Ktoś? ^^ :>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz