czwartek, 28 sierpnia 2014

Od Meastiti CD. Splintera


- Mmm... dzięki? - prawie krzyknęłam. Basior spojrzał na mnie.
- Nie krzycz tak, nie ogłuchłem... - uśmiechnął się.
- No tak... co robimy? - mruknęłam.
- Nie wiem... a co chcesz? - odparł.
- Wielu rzeczy bym chciała - syknęłam. Za Splinterem stał... Bryant! - czego chcesz!? - warknęłam.
- Tego, co moje... - odrzekł spokojnie.
- Nigdy ci jej nie oddam! Dobrze o tym wiesz... ona jest ukryta, nigdy jej nie znajdziesz! 
- Lepiej mi powiedz gdzie... inaczej zginiesz!
- Ok... - zrezygnowałam - ona... umarła. Gdy powiedziałam jej prawdę, popełniła samobójstwo, jej grób znajduje się na jednej z wysp Kamasutra, jedź tam, i sam się przekonaj... - basior zrobił wielkie oczy i zwiał
- Zwariowałaś?! Twoja córka żyje! - jęknął - jak się dowie, co zrobi?
- Nie martw się, tam jest grób Avem... otóż jak ukrywałam się tam, zauważyłam ten nagrobek i ustanowiłam plan b... pewnie na tamtych wyspach też żyła jakaś Avem.

<Splinter?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz