czwartek, 28 sierpnia 2014

Od Deatha CD. Mell

- Boję się... - wyjąkałem.
- Słucham? - wadera zdziwiła się i spojrzała na mnie podejrzliwie.
- Boję się... - powtórzyłem. - Nie wiem, co powiedzieć. Jeszcze nikt w życiu mi tak nie powiedział.
- A twoja ex...?
- Ona... ona się nie liczy. Z resztą, nawet od niej tego nie usłyszałem... i boję się, że jeśli... powiem ci, co do ciebie czuję, to popełnię błąd... i znów zostanę wyrzutkiem społeczeństwa. Nie chcę znów przechodzić tego samego... a poza tym, znamy się tak krótko... zaledwie dwa lata. - spuściłem wzrok. - Nie wiem nawet, czy to uczucie jest szczere... czy... czy mówisz tak, żeby coś sobie, lub mi udowodnić... albo... nieważne.
Zwiesiłem głowę, a mój wzrok skierował się na konar drzewa, obok którego siedzieliśmy.

<Mell?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz