niedziela, 19 października 2014

Od Matta CD. Samanthy

-Ja Samantha...- odpowiedziała wadera wdzychając.
-Miło poznać, a tak w ogóle ładne imię.
-Dzięki - powiedziała trochę zakłopotana. Chyba była ździwiona tą całą sytuacją.
Uśmiechnąłem się i obróciłem aby pójść tak dokąd wcześniej miałem się udać ale wadera powiedziała:
-Czekaj dokąd idziesz?
Spojrzałem na nią i odpowiedziałem:
-Idę uciec od tego zimna i mokrego śniegu, jak chcesz możesz pójść ze mną.
Nie czekałem na odpowiedź tylko pobiegłem w stronę swojej jaskini a Sam nie wiedząc co w tamtej chwili zrobić pobiegła za mną.
Usadowiłem się w swojej jaskini i rozpaliłem ognisko za pomocą czarów i tej chwili Samantha weszła...
-O widzę, że jednak zdecydowałaś się aby przyjść - powiedziałem uśmiechając się złośliwie ale potem zaprosiłem ją gestem aby usiadła przy ognisku...

<Samantha?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz