wtorek, 26 sierpnia 2014

Od Meastitii

Właśnie urządzałam jaskinię. Składała się ona z kuchni, salonu, spiżarni i dwóch sypialni. Nadeszła kolej na pokój Avem. Prosiła o 'ptasi' wystrój, więc chwyciłam turkusową farbę. Wszystkie dodatki były pomarańczowe. Avem dokładnie określiła, jak ma wyglądać jej 'królestwo'. Usłyszałam kroki
- Cześć mamo! - krzyknęła od progu.
- Cześć kochanie! - odparłam. Avem weszła do pokoju. 
- Jak tu pięknie! - zachwycała się - mam ochotę na sarnę - dodała. Wyszłam z jaskini i poszłam po sarnę. Dobrze wiedziałam, że moja córka chce nacieszyć się nowym pokojem. Zaczaiłam się za pobliskim krzakiem i czekałam, aż coś mi się nawinie pod nos. Zobaczyłam sarnę. Odczekałam chwilę, po czym skoczyłam na nią jednocześnie zderzając się z jakimś basiorem.

<Basiorze?>

+A czy wilki nie mieszkają w JASKINIACH? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz