sobota, 21 lutego 2015

Od Hazel

Idę spokojnie ścieżką na polowanie. Wczoraj tu dotarłam i mi się spodobało więc zostałam. Nagle zderzam się z kimś. Wadera upada. 
-O, przepraszam. Bardzo mi przykro... - mówię skruszona. Ciągle na kogoś wpadam...
-Nie nic się nie stało. A tak w ogóle jestem Grace - odpowiada wadera.
-Hazel. Miło mi.
-Jesteś tutaj nowa? - pyta Grace.
Kiwam głową. Nie wiem o czym by tutaj pogadać, ale Grace mnie ratuje.
-Dokąd szłaś?
-Na polowanie.
-To może chodźmy razem - proponuje wadera.
-No dobra.
Idziemy do lasu i gadamy o tysiącach spraw. Nigdy nie gadałam z żadną waderą tak długo jak z Grace. W końcu wymyka mi się pytanie:
-Masz partnera?
-Tak. Nazywa się Cyndi. Jest uroczy. A tobie ktoś wpadł w oko? - pyta wilczyca.
-Ryan... Jest taki... Uroczy - wzdycham - A mogę mówić na ciebie Gracie?
-Jasne - uśmiecha się Grace.

<Gracie?>

1 komentarz:

  1. Hazel - Córka Plutona, siostra Nica di Angelo. Uczestniczka przepowiedni siedmiorga. Wróciła z podziemia.

    OdpowiedzUsuń