środa, 19 listopada 2014

Proszę... ;___;

Słuchajcie... wiem, że czasem jest Wam ciężko, bo piszecie na telefonach, czy coś w tym stylu, ale starajcie się popełniać jak najmniej błędów, albo kupcie sobie słownik! Bo (tutaj przykład, robi tak bardzo liczna grupa członków watahy) tak mniej więcej wyglądają Wasze (nie wszystkich, bo niektórzy naprawdę się starają i nie mają tego gdzieś w głębokim poważaniu jak 90% tej watahy, za co serdecznie dziękuję :3). Właścicielka opowiadania jednak nie zgodziła się na umieszczenie opowiadania.:
__________
Od Savii C.D Meastitia
- Czemu ty mnie ciagle szturchasz- zaśmiałam się i lekko ją szturchnęłam w bok...
- Tak poprostu- szturchnęła mnie jeszcze raz.
Dopiero teraz poczułam jaka jestem wyczerpana. Nogi sie podemną uginały ze zmęczenia ale nie okazywałam tego przy waderze.
- Wracajmy do watahy- uśmiechnołam się słabo.
Gdy odchodziliśmy z tego miejsca, odwróciłam się aby spojrzeć na trupa. Wyglądał strasznie, więc obróciłam spowrotem głowę i wyrzuciłam ten obraz z głowy...
Gdy doszliśmy do watahy odprowadziłam waderę do jej jaskini i już byłem taki zmęczony, że gdy weszedłam do jakini aby się z nią pożegnać nogi się podemną ugieły i zasnołam na ziemii...

<Mea :) mogę u ciebie przenocować? :D>
__________
A tak mniej więcej wygląda PO poprawieniu:

Od Savii CD. Meastiti
- Czemu ty mnie ciągle szturchasz? - zaśmiałam się i lekko ją szturchnęłam w bok...
- Tak po prostu - szturchnęła mnie jeszcze raz.
Dopiero teraz poczułam jaka jestem wyczerpana. Nogi się pode mną uginały ze zmęczenia, ale nie okazywałam tego przy waderze.
- Wracajmy do watahy - uśmiechnęłam się słabo.
Gdy odchodziliśmy z tego miejsca, odwróciłam się aby spojrzeć na trupa. Wyglądał strasznie, więc obróciłam z powrotem głowę i wyrzuciłam ten obraz z głowy...
Gdy doszliśmy do watahy odprowadziłam waderę do jej jaskini i już byłam taki zmęczony, że gdy weszłam do jaskini aby się z nią pożegnać nogi się pode mną ugięły i zasnęłam na ziemi...

<Mea :)? mogę u Ciebie przenocować? :D>

Ja też nie jestem idealna i czasami popełniam błędy, ale to zdarza się RAZ na milion opowiadań. Wiem, że w tej watasze jest kilka wilków, które się starają i wkładają serce w swoje prace, dlatego otrzymają dziś ode mnie nagrodę w postaci awansu, w ramach podziękowań (jeśli nie, otrzymają po 200 D.).
A są to TE wilki:

  • Grace ~ Szczególne wyróżnienie
  • Mona
  • Ceivira ~ Szczególne wyróżnienie
  • Ecclesia
  • Sandstorm
  • Shai
  • Dilaj
  • April
  • Goyaviga ~ Szczególne wyróżnienie
  • Cyndi
  • Oroz
  • Death
  • Oasis
  • Michael
  • Serine ~ Szczególne wyróżnienie
  • Nathan
Osoby, które otrzymały "Szczególne wyróżnienie" Dostaną DWA awanse :3. To tyle i mam nadzieję, że weźmiecie moją uwagę do serca :)
hayden

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Narazie samo "dziękuę", ale jestem ciekawa kiedy pojawią się protesty niewynagrodzonych członków xD

      Usuń
    2. Ja tam się nie wściekam :3

      ~Cobalt

      Usuń
  2. Dlaczego jest akurat przykład tego opowiadania? Nie znam się ale autor, może nie chciał aby akurat jego opowiadanie było przykładem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale coś musi być przykładem... mogłabym sama napisać opowiadanie, lecz nie byłoby to już takie wiarygodne, bo ja po prostu nie potrafię popełniać błędów, a nawet, jak bym odwzorowała rzeczywistość, to każdy mówiłby "o Jezzu... przesadzasz, weź się ogarnij", więc podaję żywy przykład. Poza tym, nikt nie zna loginu Matta na Howrse (chyba, że komuś powiedział, ale ja już nie mam na to wpływu). I Matt zawsze pisze takie opowiadania, więc myślę, że nie będzie go to zbytnio obchodzić ;).

      Usuń
  3. Jeśli ktoś ma przeglądarkę Gogle lub Google chrome to:
    1. W prawym górnym rogu ma takie "paseczki" następnie należy kliknąć w ustawienia.
    2. Niżej (na samym dole strony) powinien byc drobny, napisany niebieskim drukiem napis: "Pokaż ustawienia zaawansowane..." trzeba w niego kliknąć.
    3. Następnie w rozwiniętej stronie mamy napis: "Prywatność" oraz kwadraciki do zaznaczania.
    3.1. W 3 od końca kwadraciku pisze: "używaj [...], aby poprawić błędy ortograficzne"
    3.2. Należy kliknąć w kwadracik oraz przycisk "Włącz" po wyświetleniu komunikatu.

    Mi osobiście 'podkreślacz błędów' działa bez tej opcji, dlatego nie muszę mieć jej włączonej. Po tym powinno podkreślać błędy, ale musicie poprawiać sami - i bardzo dobrze ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :3... ech... inglisz mi, hłe, hłe :D

      Usuń