sobota, 4 października 2014

Od Serine'a CD. Ceiviry

Wadera spytała jak podoba mi się to miejsce.  Oglądając bujną roślinność odpowiedziałem jej:
- Niesamowite - powiedziałem krótko i zamilkłem. 
Siedziałem jeszcze przez chwilę po czym wstałem i zacząłem zwiedzać. 
- Hej! Serine czekaj! - usłyszałem za sobą głos Cev. 
- Przepraszam... Znowu.
- Wolniej, albo mów jeżeli gdzieś idziesz - uśmiechnęła się. 
Postanowiliśmy zlecieć na niższe wysepki. Stanąłem na krawędzi jednej z nich i bezwładnie zleciałem w dół. Kiedy byłem wystarczająco blisko wody moje skrzydła rozłożyły się. Zacząłem szybować pomiędzy wysepkami. Rozglądałem się za jakimś ciekawym miejscem. W końcu wylądowałem na małej wyspie. Zmieściła by zaledwie tylko cztery takie wilki jak ja, czy Cevi.

<Cevira? Wybacz, że krótkie>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz