sobota, 16 sierpnia 2014

Od Hitachi'ego CD. Grace

- Tak w ogóle to Grace jestem... A ty? - Powiedziała wgapiając się we mnie. 
Tylko prychnąłem z kwaśną miną.
- Nie nauczyli cię, żeby nie rozmawiać z obcymi? - Spytałem lekko nachylając się w jej stronę. Oczywiście to było sarkastyczne pytanie. 
Wadera przez jakiś czas ponownie przyglądała mi się. Tylko przekręciłem oczami i usiadłem na trawie. Położyłem łeb między przednie łapy i westchnąłem. 
- Wataha? - Spytałem doniośle i poważnie.
- Mrocznej Krwi... - Odparła wciąż przyglądając mi się. 
- Jestem Hitachi. - Oznajmiłem zamykając oczy.
Przez chwilę się skupiłem. Wyczuwałem wokół niej dziwną aurę. Popatrzyłem na nią pod kątem. 
- Jakiej jesteś rasy? - To mnie wielce ciekawiło. 
- Zapomniany Wilk Umysłów. - Odpowiedziała siadając przede mną. 
- Nie znam tej rasy. Co się z nią wiąże? - Nie lubiłem, kiedy są rzeczy, o których nie wiem. To nie znaczy, że jestem ciekawski, tylko przy tego typu sprawach wykazuje małe zainteresowanie.

<Grace?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz