niedziela, 8 marca 2015

Od Diamond

Ach, jak te dzieciaki zajmują głowę. Naprawdę. Ostatnio zaszły wielkie zmiany w watasze, a ja jako ,,matka" nie miałam czasu się tym wszystkim zająć. Więc dzisiaj zdecydowałam:
- Mama robi sobie wakacje - powiedziałam do dzieci i Cobalta. - Zajmijcie się sobą, a ja zrobię sobie przerwę od domowych obowiązków. Jestem tym wszystkim przemęczona, więc należy mi się odpoczynek. Wyjdę wreszcie z tej jaskini, poznam trochę nowych osób, zabawię się i ogólnie rozerwę. To wy radźcie sobie sami, pa!
Po czym wyszłam z jaskini zostawiając resztę osłupiałą.No cóż, coś mogę przecież zrobić! Więc wyszłam sobie spokojnie, a teraz spokojnie spacerowałam po lesie. Miałam nadzieję, że kogoś poznam, bo nie znosiłam samotności. Nagle usłyszałam jakąś rozmowę. Poszłam w kierunku dźwięku, ujrzałam dwa żywo dyskutujące wilki. Nie widziałam ich jeszcze nigdy. Uznałam, że są chyba nowe tutaj... podeszłam do nich i spytałam:
- Hej! Ja jestem Diamond, a wy? - uśmiechnęłam się.

<Dwa miłe wilki? :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz