poniedziałek, 1 września 2014

Od Oroza CD. Ili

- Spokojnie, już wszytko wyjaśnię - powiedział - Kiedyś wszystkie dzikie koty żyły razem, np. rysie, gepardy, lwy, pantery, pumy, jaguary, tygrysy, irbisy i reszta. Mieszkaliśmy w tej jaskini skąd wyszliśmy. Dlatego znam przejścia. W centralnej części góry był kamień. Kto go dotknął dostawał nie ziemską siłę na godzinę. Każdy z tego korzystał, ale tygrysy były zbyt chciwe. Wygoniono nas z domu. Byłem wtedy malutki. Każda rasa poszła w inną stronę. Ja chciałem odzyskać przynależność WSZYSTKICH. Nie tylko tych tygrysów. Nie wiem czy mi uwierzycie, ale to prawda jestem po waszej stronie.
Spojrzałem na Ile i powiedziałem:
- Jak znasz każdy zakamarek, to może pomożesz odzyskać nasz węgiel, a my pomożemy odzyskać ten kamień. Co o tym sądzisz Ila?

<Ila?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz