poniedziałek, 9 czerwca 2014

Od Grace CD. Veyrona


Doszliśmy do jakiejś jaskini. 
-To jest Ila, nasza Alpha i moja kuzynka...-przedstawił wilczycę Veyron.
-Hej, jestem Grace. Mogę dołączyć do watahy?-zapytałam uśmiechając się.
-Jasne, witaj..-odpowiedziała odpowiadając podobnym do mojego uśmiechem.
-I tyle tylko?-zdziwiłam się.
-A co byś więcej chciała?-uniosła w zdziwieniu brwi.
-W mojej poprzedniej watasze trzeba było formularze wypełniać...-mruknęłam niewyraźnie.
-Jak chcesz, to zaraz ci jakiś wygrzebię...-powiedziała.
-Nie, nie trzeba... Dzięki-odpowiedziałam.
-Nie ma za co... Każdy jest mile widziany-jeszcze szerszy uśmiech rozświetlił jej twarz. Wyszłam z jaskini przy okazji zabierając kartę z przejścia. 
-Witamy w watasze...-wyszczerzył się do mnie od wyjścia Veyron.
-Dzięki...-uśmiechnęłam się.

<Veyron? Wena ma przedwczesne wakacje bez mojej zgody... :/>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz