poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Od Hazel CD. Isabel

Szłam obok i pokazywałam jej fajne miejscówki, ale ciągle myślałam od tych Trzech Bramach... W końcu zdecydowałam się jej powiedzieć prawdę.
-Słuchaj Isa... Jeśli mogę tak do ciebie mówić... Ja jestem Wilkiem Przeszłości i Przyszłości. Mam władzę nad wspomnieniami. Nie jestem w stanie jej kontrolować... Wtedy moi rodzice by żyli... Ale mogę w nią wniknąć. Sama, albo z kimś trzecim. Mogę ją oglądać i kontrolować, ale w niewielkim stopniu. Jestem w stanie jedynie ją przewinąć. Mogę też zobaczyć przyszłość. Moje wibracje są delikatne, ale jakby to powiedzieć stanowcze. W każdym razie takie być powinny. Ja mam dziwną i dość mroczną przeszłość, ale boję się ją oglądać. Może choć trochę ci to wyjaśniłam - powiedziałam, nieco zbyt dumnie - Przepraszam, nie chciałam, żeby wyszło, że jestem jakaś zarozumiała - dodałam prędko. 
-Nie, nic się nie stało - powiedziała cicho wadera.

<Isabel? Mądra i pouczająca wypowiedź Hazel. x3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz