niedziela, 14 grudnia 2014

Kilka drobnych informacji, czyli macie mnie gdzieś? :3

Mam zły dzień [...]
Tak na przywitanko kolejnego, pięknego zimowego dnia w naszej watasze. Sprawa pierwsza z dwóch. Ja rozumiem, że jesteście ciekawi i w ogóle... ale chyba specjalnie nie umieściłam w formularzu "loginu na howrse", prawda? Dla tych, którzy się nie połapali: TAK, zrobiłam to specjalnie! Pytacie dlaczego? Uważacie, że to "mega głupie", aby nie znać swoich loginów na Howrse, tak? Otóż, pozwólcie, że wyjaśnię. Kiedy znacie swoje loginy na Howrse, możecie tam ze sobą korespondować. Okej, nie mam nic przeciwko temu. Nawet sama Wam podaję wasze loginy na Howrse, kiedy Wasze wilki zdecydują się mieć razem szczenięta. Ale... zauważcie, że kiedy wszystko ustalacie sobie na Howrse (TAK, wiem o tym :3, to nie jest tak, że nigdy nie korzystam z czatu...), to wszystko... cała akcja i fabuła traci swój sens... hm...? Umawiacie się, co będzie dalej, zanim wstawię opowiadanie na stronkę. No ludzie, zlitujcie się! Trochę zaufania ;___;. Dziękuję osobom, które nie zlekceważyły mojego braku tego punktu w regulaminie i zrozumiały jego sens. A do osób, które znają swoje loginy i nie wiedzą co to zabawa w anonimowość i ciekawość dalszych losów bohaterów; róbcie co chcecie. Ja nie mam na Was siły, bo też jestem człowiekiem.
Druga sprawa. Większość z Was (nie mówię tu o wszystkich) ma mnie w głębokim... ludzie! Albo dołączacie i piszecie, albo nie dołączacie. Mamy ponad sześćdziesiąt wilków, a tylko kilka aktywnych. Wiecie jaka by to była dobra, wspaniała i znana wataha, gdyby przynajmniej połowa z Was napisała dziennie, choćby jedno opowiadanie? Ale nigdy się nie przekonamy, bo macie tę watahę i to ile ja w nią pracy włożyłam, głęboko za przeproszeniem, w... I to nie jest tak, że jeden, czy dwa wilki nie napiszą przez dwa tygodnie opowiadania. Na opowiadania 90% z Was czekam już kilka miesięcy. Zastanawiam się, czy nie zrobić kolejnej selekcji i zobaczyć ilu członkom zależy na tej watasze. Chcę tu podziękować Grace, Diamond, Cobaltowi, Arno, Serine'owi, Ceiwierze, Monie, April, Day'owi, Emmie, Orozowi i Cole'owi, bo chyba tylko ich jeszcze obchodziły niedawno losy watahy... bo teraz, tak nagle ewentualnie, jak się uda jakimś niewiarygodnym cudem, wstawiam jedno opowiadanie dziennie.
hayden

16 komentarzy:

  1. Święta racja, jak tak ostatnio patrzyłam, to niektórzy pisali opowiadania 3 miesiące temu. Nie żeby co, ale jeśli ktoś tych opowiadań nie pisze tyle czasu to mógłby napisać do Hani, że usuwa wilka, co to za problem?
    A propos selekcji. Ostatnio myślałam nad tym, aby nie podsunąć ci ów tematu. Widocznie wiem mniej niż mi się wydaje 0: nieważne, uważam, że selekcja to będzie bardzo dobry pomysł, a jak ktoś po prostu dołączy i nie będzie pisał ponad miesiąc to najlepszym rozwiązaniem będzie jak ty, Haniu, usuniesz danego wilka bez informowania o tym właściciela.
    PS. Dziękuję za wyróżnienie, choć nie wiem,czy mogę to tak nazwać. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesu... wszyscy niemacie mozgów ! co to ma być niby za,wataha co? Poprostu nie umiecie sie pogodzic z porazka tej głpiej watahy . zal mi was wszystkich co tu jeszcze siedzicie . wezcie sie ogarnijcie i znajdzcie pozadna watahe ...

      Usuń
    2. A mi jest żal ciebie... naucz się pisać, to wtedy pogadamy.

      Usuń
    3. Ty, drogi anonimku, lepiej naucz się pisać, bo twoje błędy ortograficzne i interpunkcyjne "poprostu" dobijają moje oczy, a obecna wada mi wystarczy ;').

      Usuń
    4. Może jestem tu nowa, ale spotkałam się już z takimi sytuacjami. Drogi anonimowe. Po pierwsze naucz się pisać, bo to aż w oczy szczypie. Po drugie nie kryłbyś się chociaż pi Anonimowym, skoro tak bardzo chcesz krytykować tę watahę. Nie podoba się to tu nie wchodź i po sprawie. Zrozum, że admin naprawdę się stara i stąd ten komunikat.

      Kira Nezumi

      Usuń
    5. Dziękuję za poparcie kilku osób :3. Nie mam siły...

      Usuń
  2. ty. kira nezumi wez sie nie odzywaj dziecko jak sama piszesz z anonima matko . co za dzieci ? eksplozja i wezcie sie wszyscy ogarnijcie phi sie nie znaja ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widać kto ku się na czym nie zna. Ona przynajmniej się podpisała, bo zauważ "dziecko", że nie każdy ma tu konto google bądź inne. Kolnratulejszyn inteligencji.

      Usuń
    2. Paplsz bez sesu a sama jestes 'taka mondra', ze az brak mi 'sluw podziwu' =.=

      Usuń
    3. Nie, to ty jesteś za głupia/ pi na moje rozumowanie ;')

      Usuń
    4. Ty mnie od dzieci nie wyzywaj. Jak piszę z telefonu kogoś innego to z jego konta korzystać nie zamierzam, a prawdziwym imieniem i nazwiskiem bez powodu się nie podpiszę. Dzieckiem to wyraźnie ty tu jesteś, skoro tak trudno ci się nauczyć kilku zasad poprawnej pisowni. Jak masz jakąś dysortografię to już twój problem, ale powinieneś też zauważyć, że internet sam podkreśla błędy na czerwono. Wyjaśnię Ci to powoli, żebyś zrozumiał. Najeżdżasz muszką na podkreślony czerwonym kolorem wyraz. Klikasz prawy przycisk na myszy i tam wyświetlają ci się propozycje poprawnej pisowni owego wyrazu. Wystarczy go kliknąć i gotowe.
      A tak ogólnie to weź się uspokój, bo tylko pokazujesz, że nie potrafisz się uspokoić choćby pisząc komentarz.
      Ja przynajmniej podpisałam się imieniem swojej postaci. Każdy może spytać o mój login i do mnie napisać.
      Poza tym chciałabym uświadomić ci jeszcze jedną rzecz. Skoro piszemy tutaj jakieś historie, to oznacza tylko to, że mamy trochę wyobraźni jesteśmy kreatywni, a z tego co mi wiadomo to nic złego. Jak już napisałam wcześniej - Jak Ci się coś nie podoba to po prostu tu nie wchodź i nie truj ludziom d*py.
      Green. Dziękuję za poparcie.

      Ponownie zostawię podpis, żebyś wiedział, kto ci odpisał.
      K.N.

      Usuń
    5. Dam wam jedną radę - spróbujcie się nim nie przejmować bo zawsze znajdzie się taki anonim co myśli że jest pępkiem świata...

      ~Cobalt

      Usuń
  3. A co do posta to myślę że selekcja to bardzo dobry pomysł =3

    ~Cobalt

    OdpowiedzUsuń
  4. Cobalt, ogólnie nie przejmuję się komentarzem anonima. Bardziej chodzi mi (jak i niektórym) o jego ort i inne. Z resztą nieważne. Masz rację, trza go zignorować, bo z takimi ludźmi się ciężko dyskutuje (to nie na moje słabe nerwy)
    Poza tym. Kira. Na litość Boską! Haha! Nie strasz ludzi XD Myślałam, że to wszystko było do mnie (tylko na początku). Haha! Się wystrachałam :`)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Green.
      Nie, nie! Sorry. XDD
      Tobie to ja dziękuję za obronę. CX

      Usuń
    2. Nie ma sprawy :3
      Hi hi gdybyś tylko widziała moje przerażenie w oczach XD.

      Usuń