poniedziałek, 25 lipca 2016

Wataha ponownie zostaje otwarta

  1. Jeeej. Przepraszam, że tak ni z gruszki ni z pietruszki odcięłam do niej dostęp. Mam nadzieję, że uszanujecie moją radykalną decyzję spowodowaną pewnymi niemożnościami i nie obrazicie się za wszelkie zło, które dla Was wyrządziłam.
  2. Oficjalnie Wataha mrocznej krwi zostanie zopeningowana 08.15. Do tego czasu każdy z Was może podjąć decyzję, czy dalej chce sterować wilkiem, którym sterował wcześniej, bądź nowym (chyba, że w ogóle już nie chce tu należeć). Zakładki „Wadery” oraz „Basiory” zostały opróżnione, ale wszyściutkie formularze zachowane mam w moim tajnym schowku (͡° ͜ʖ ͡°), więc jeśli chcecie użyć go, zamiast tworzyć nowy, informujecie mnie. Jeśli chcecie formularzyk ewentualnie trochę, albo bardzo zmodyfikować, też napiszcie do mnie, nie gryzę, a formularz otrzymacie do Waszej dyspozycji. Jeśli zachowacie stare wilczki, nie ma problemu, żebyście razem z innymi wilczkami kontynuowali historię rozpoczętą przed zamknięciem watahy. Jeśli stworzycie nowe, możecie przeżyć coś niezwykłego, trochę innego. Do 08.10. czekam na Waszą decyzję o tym czy dany wilczek zostanie w watasze, czy też nie. Później to już kasuję niestety :c.
  3. To też jest trochę smutne, że po zamknięciu watahy zainteresowały się nią trzy, może cztery osoby. One wiedzą o kogo chodzi i bardzo im dziękuję. Specjalne probsy również dla Dominiki, która cały czas na mnie wrzeszczała, krzyczała i mnie kopała, żebym to ja wreszcie watahę otworzyła i Angie, która wspierała mnie mentalną, pozytywną energią. No i Kasi ✨💝 To chyba wszystko. Dziękuję za uwagę i liczę, że wataha odniesie trochę większe sukcesy niż od początku roku :)
Ps. Drodzy członkowie, którzy dopiero dołączyć planujecie. Nie przejmujcie się wiekiem członków już tu przynależnych. Wasz wiek się zmienia więc możecie zaczynać od jeszcze młodości i zbierania doświadczenia. Chyba, że macie na oku starszych członków watahy ;D

4 komentarze:

  1. Oto nadeszła wiekopomna chwila!
    Cieszę się z całego serducha ^^ Tyle dobrych wspomnień związanych z tym miejscem... Po prostu szczęśliwa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeeey! :DDDDDDDDDDD Jestem taka szczęśliwa, że zaraz zacznę skakać :D To taki drugi dom :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się cieszę!!!!!! Powodzenia Haniu!!! Mam nadzieję że Ludziska będą przybywać i pisać!!!!
    😉😉😉😉😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, ile ja tu pięknych wspomnień zostawiłam razem z Cei <3

    OdpowiedzUsuń