wtorek, 13 października 2015

„Wielka” reaktywacja

Dobra, Lachony i nie Lachony, wiem, że zapuściłam wataszkę i bażo mi wstyd z tego powodu, ale w wakacje był brak internetów, a po wakacjach zmiana stanowiska pracy w szkole i wielka fala nauki (powiedziałabym nawet, że tsunami...). Dobra, macie rację. Nic mnie nie usprawiedliwia, także biorę się w końcu za siebie i, no cóż. Otwieram watahę na nowo... jeśli ktoś byłby chętny do pomocy, to zapraszam na pw ^-^ Wyglądu nie zmieniam, bo chyba wszystkim odpowiada. Mam zamiar również zorganizować selekcję, bo dawno takiej selekcji nie było, więc czemu by nie walnąć teraz? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dawno nie było (powtarzam się ;___;), więc przypominam zasady: Wszystkich uczestników watahy, czyli Was proszę o przesłanie imion wilków, które chcecie zostawić w watasze (te, którymi chcecie kontynuować pisanie opowiadań). Na Wasze wiadomości czekam do następnego wtorku. Wilki, które nie zostaną zgłoszone będę zmuszona z watahy usunąć :c. Oczywiście możecie woleć usunąć stare wilki i zacząć „władać” nowymi (selekcja nie dotyczy wilczków, które dołączą po zamieszczeniu tego postu, posta... ach ta odmiana przez przypadków...) :3
Jeśli czegoś nie ogarniacie - macie jakiekolwiek pytanka, możecie podzielić się nimi w komentarzach, lub na prywatnej poczcie. No i tak przy okazji, to postanowiłam nie wstawiać opowiadań krótszych niż dziesięć linijek - wbrew pozorom, to wcale nie tak dużo.
hayden

2 komentarze:

  1. No nareszcie moje reaktiwejszyn xD Może w końcu się zmotywuję i powrócę do pisania...

    OdpowiedzUsuń
  2. A już miałam do ciebie napisać i dać ci mentalnego liścia w ryło x3.
    Oj, masz szczęście, Han, masz szczęście.
    Gro o trun!

    OdpowiedzUsuń