piątek, 7 sierpnia 2015

Od Darci

W skrócie:
Po tym jak poznałem Gaję od razu się w niej zakochałem.Rodzice byli temu przeciwni, ale ja ich nie posłuchałem, potem urodzili się Cerise i Kiba.Jednak wszystko się potem zmieniło.....
- Najpierw moja rodzina a teraz nasza! - Odrzekła Gaja, kiedy już nie byliśmy na naszym terytorium
- Idziemy dalej! Chodź! - Odpowiedziałem Gaji
Jednak nagle natkneliśmy się na jakąś wadere.
- Co robicie na terytorium watahy Mrocznej Krwi?! - Powiedziała wadera
- My nie wiedzieliśmy, że to wasze terytorium! - Odpowiedziała Gaja przewracając oczami
- Aha! Ja jestem Grace, a wy!? - Powiedziała Grace.
- Ja jestem Darcia, to moja partnerka Gaja, nasz synek Kiba i còreczka Cerise!
- Jakie słodkie! - Powiedziała patrząc na Kibe i Cerise.

- A macie jaką watahę albo sworę? - Zapytała Grace.
- Mieliśmy, ale zginęła!
- A chcecie dołączyć do naszej watahy!? Jeśli alfa się zgodzi i będziecie chcieli!
- Jasne! - Odpowiedziałem.
I tak dołączyliśmy do watahy Mrocznej Krwi!

<Grace?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz