sobota, 26 lipca 2014

Sorry wielkie, wszystkich przepraszam xD!

Przepraszam Was wszystkich bardzo, ale ze względu na wakacje i okoliczności, nie będę mogła wstawić dzisiaj żadnego opowiadania. Możecie je do mnie wysyłać (opowiadania, wiadomości... cokolwiek, z czym macie do mnie sprawy, pretensje, zażalenia itp.), ale ja nie wstawię ich dzisiaj, ani nie odpowiem, bo nie ma mnie na laptopie (z którego zawsze korzystam, bo komputera nie mam, a na telefonie bardzo trudno wstawia się opowiadania w tym dziwnym komórkowym bloggerze XD). Będziecie musieli troszeczkę poczekać (do jutra) bo dziś nie mogę, ale chyba przeżyjecie, co? Musicie, bo stracę członków c:. Pisząc to chce mi się śmiać, ale trudno... Ci co mnie znają (w tym kilku z Was), wiedzą, że jestem upiornym dowcipnisiem, więc, to by było na tyle.
Czyli podsumowując: Dziś nie wstawię opowiadań c:
hayden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz