wtorek, 20 maja 2014

Od Snoupe CD. Splintera

- Oczywiście. - Zgodziłam i zaczęłam opowiadać. - Moja wataha została schwytana, a rodzina mnie wydała więc przeciwnika łatwo i szybko mnie znaleźli. Wygrałam z nimi, ale musiałam walczyć o życie, a podczas wędrówki dowiedziałam się, że jestem księżniczką, historię o znaku i wtedy spotkałam Selene. Tu zakończyłam swą podróż.
- Jesteś księżniczką? - Zapytał zdziwiony.
- Tak, byłam porwana i teraz jestem tu. - Uśmiechnęłam się.
- A opowiesz mi historię tego znaku?
Potwierdziłam głową.
- Kiedyś bogowie stworzyli wilka, który był najsilniejszy, najsprytniejszy i w ogóle... Był jednym słowem najlepszym. Pewnego dnia bogowie odebrali mu życie za zdradę i został tylko ten znak... -Tu wskazałam na znak na ramieniu i kontynuowałam. - ...na ziemi w "boskim" raju. Legenda głosi, ze został tylko jeden taki wilka, chyba jakiś potomek, który także jest najsilniejszy.
Skończyłam opowiadać.
- Ale może legendy mi się pomieszały?
Zaśmieliśmy się.
<Splinter?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz